muszę wtrącić swoje 3 grosze :P proste pytanie ile to auto kosztowało po przyjeździe do polski skoro auto ma sporo części wymienionych + do tego nowy gaz
normalnie promocja :lol:
w dodatku sprzedający będzie musiał zapłacić podatek bo sprzedaje które posiada krócej niż 6 miesięcy
nie żebym się czepiał albo miał do sprzedającego jakieś podejrzenia, a pozatym auto ma książke serwisową ? ponieważ bardzo wiele osób w szwajcari auta serwisuje a napewno było serwisowane do póki była gwarancja.
Vin trzeba dokładnie sprawdzić bo szkoda tych 800 km
a może za bardzo się czepiam i nie widzę tego fajnego auta w promocji
normalnie promocja :lol: w dodatku sprzedający będzie musiał zapłacić podatek bo sprzedaje które posiada krócej niż 6 miesięcy
nie żebym się czepiał albo miał do sprzedającego jakieś podejrzenia, a pozatym auto ma książke serwisową ? ponieważ bardzo wiele osób w szwajcari auta serwisuje a napewno było serwisowane do póki była gwarancja.
Vin trzeba dokładnie sprawdzić bo szkoda tych 800 km
a może za bardzo się czepiam i nie widzę tego fajnego auta w promocji
, rękawiczki lateksowe i możesz działać. Wystarczy że temp na dworze będzie większa niż 15C a nie więcej niż 30 (lakier oczywiście musie być w cieniu). Samo nakładanie polega na zmoczeniu wacika i nakładaniu płynu raz koło razu najpierw pionowo potem poziomo każdy panel z osobna (na pewno jest dużo filmów na youtube.com). Przy około 20C po 5min bierzesz mikrofibrę i ścierasz z panelu nadmiar C1 aż do połysku, jeżeli widzisz że się maże to znaczy że trzeba zaczekać jeszcze chwilę. Sama powłoka nie daję efektu hydrofobowego, żeby powstały Ingi musisz zakupićC1,5 (chyba jest w komplecie) albo "dobry" wosk, samo C1 daje tylko powłokę zabezpieczającą lakier. Jak chcesz mogę przesłać Ci foty „domowego” auta z powłoką które mieszka „pod chmurka” i nikt się bardzo o niego nie troszczy powłoka ma pól roku. Ale musimy zaczekac do „wiosny”.
ops: ) że po aplikacji auto nie może mieć kontaktu z wodą przez okolo 12h
Komentarz